ОПЛАТА
Незалежно від способу оплати при оформленні замовлення ви можете сплатити одразу повну суму або внести передплату на офіційний рахунок ФОП у ПриватБанку чи Monobank, а решту суми сплатити зручним для вас способом. Сума передплати залежить від товару:
- Ліжко з аксесуарами - 3000 грн
- Розширення до ліжка окремо від ліжка - 3000 грн
- Комод - 5000 грн
- Ліжко + комод - 5000 грн
- Шафа - 10000 грн
- Комплект ліжко + комод + шафа - 10000 грн
- Кокон Cocoonababy чи Sonto (при замовленні окремо) - 500 грн
- Подушка для вагітних та годування - 500 грн
- Іграшки-комфортери (при замовленні окремо) - 500 грн
- Пелюшки (при замовленні окремо) - 500 грн
- Бортики (при замовленні окремо) - 500 грн
- Мобіль (при замовленні окремо) - 500 грн
- Індивідуальні замовлення (наприклад, комод в індивідуальному розмірі, ліжко/комод з підрізаними ніжками по повній 100% передоплаті
- Індивідуальний пошив постільного та бортиків - по повній 100% передоплаті
СПОСОБИ ОПЛАТИ
1. Безпосередньо через сайт: оплата здійснюється за допомогою платіжного інструменту LigPay. Можливе зняття комісії Вашим банком за переказ.
2. На офіційний рахунок ПриватБанку чи Monobank. Після оформлення замовлення на вказаний номер у Вайбер чи Телеграм Вам надійде повідомлення з реквізитами для оплати. Обов'язково надішліть квитанцію про оплату у відповідь.
3. Післяплатою на Новій пошті (з передплатою). У такому випадку Нова пошта додатково бере за послугу переказу 20 грн + 2% від суми переказу. Після оформлення замовлення на вказаний номер у Вайбер чи Телеграм Вам надійде повідомлення з реквізитами для внесення передплати. Обов'язково надішліть квитанцію про оплату у відповідь.
4. Оплата частинами від Приват Банку чи Monobank (в межах вашого кредитного ліміту. Обов'язково перевірте свій кредитний ліміт перед тим як робити запит на оплату частинами). Після оформлення замовлення на сайті на вказаний номер у Вайбер чи Телеграм Вам надійде повідомлення з інструкціями для оформлення оплати частинами. Зазвичай це займає 5 хвилин. Оформлення оплати частинами можливе на період до 3 місяців.
❗️ Увага: Оплата має здійснюватися тільки з карти фізичної особи.
Але, якщо такої можливості немає і ви плануєнете оплату з ФОП ❗️ ПЕРЕД ОПЛАТОЮ надайте наступну інформацію та документи:
1. ФОП ПІБ
2. Номер телефону контактної особи
3. Банківські реквізити
4. Виписка з ЄДР
5. Яким способом буде відбуватись підписання докумнтів:через систему ВЧАСНО або фізичні папери (надсилання поштою за рахунок замовника товару).
Оплати з рахунків ФОП, ТОВ, ПП, АТ (інших юридичних осіб) потребують додаткових документів (заключення договорів з нашим ФОП, додаткові рахунки - здійснюються зазвичай для оптових продажів)
ТЕРМІНИ
Термін виробництва меблевої продукції від 5 до 45 робочих днів (залежно від замовлення), в індивідуальному кольорі від 15 до 45 робочих днів.
Термін виробництва простирадл/бортиків/пледів від 2 до 12 робочих днів. Індивідуальний пошив +5 робочих днів
Товари з наявності відправляємо протягом 3х робочих днів.
Для уточнення моделей та кольорів меблів з наявності напишіть нам у директ @mamotato.ua.
Відправка замовлень з меблями (або меблями та текстилем) - кожну п'ятницю або понеділок (в залежності від машини Нової пошти), що наступає після повної готовності меблів.
Відправка замовлень з текстилем - кожну п'ятницю або понеділок (в залежності від машини Нової пошти), що наступає після повної готовності текстилю.
Зверніть увагу! Весь текстиль відшивається саме під вас, через те, що ми маємо дуже широку палітру кольорів, тому оптимально замовляти його при замовленні меблів.
Відправка меблів та текстилю (гусиків, подушок, мобілей, бортиків і постільки) з наявності 1-2 робочих дні.
АЛЕ !
Якщо меблі необхідні вам терміново⚡️, будь ласка, попередьте про це у директ @mamotato.ua, і ми намагатимемось прискорити виробництво саме вашого замовлення, адже розуміємо, що малюки не питають, коли їм вже пора з’являтись 😉
ДОСТАВКА
По м. Дніпро
Доступна кур’єрська доставка до дверей по Дніпру. (Якщо є необхідність підйому на поверх – вказуйте це при оформленні замовлення). Вартість доставки розраховується в залежості від складу замовлення, локації та необхідності підйому до дверей. Наш менеджер допоможе розрахувати вартість, коли зв'язуватиметься з вами для підтвердження замовлення.
По Україні
Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта» на відділення або адресно кур'єром (Якщо доставка адресна і є необхідність підйому на поверх - вказуйте це при оформленні замовлення). Важливо вказати правильне відділення, якщо доставка здійснюється до відділення:
- меблі - приймаються лише на вантажне відділення (до 1000 кг). Якщо при оформленні замовлення ви вказали не вантажне відділення, доставка здійснюватиметься на відділення №1. Надалі ви можете зробити переадресацію самостійно у додатку Нової пошти (Якщо доставка адресна і є необхідність підйому на поверх - вказуйте це при оформленні замовлення, а також вкажіть чи працює ліфт)
- подушка, пелюшки, постільні комплекти та бортики - будь-яке відділення, але не менш ніж до 30 кг
- іграшки та дрібні товари - будь-яке відділення чи поштомат
Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення і способу оплати. Послугу доставки замовлення компанії-перевізника Ви оплачуєте при отриманні. Приблизний розрахунок вартості доставки ви можете здійснити на сайті:
https://novaposhta.ua/delivery
Дані, які необхідні для розрахунку зазначені в карточках товарів у розділі Пакування. Відправка здійснюється з м. Дніпро напряму з виробництва
Підйом на поверх оплачується окремо відповідно до тарифів Нової Пошти.
Вартість доставки буде залежати також від виду способу оплати. Буде значна переплата якщо оплата буде накладним платежем, адже у такому разі нова пошта бере 20 грн + 2% від вартості переказу.
Якщо у вас немає можливості розрахувати доставку на сайті ви завжди можете подзвонити на гарячу лінію 0-800-500-609 для прорахунку та надати ваші дані ☺️
Страховка вантажу і доставка здійснюється за рахунок покупця за тарифами Нової Пошти. За вашим зверненням ми можемо вказати мінімальну оціночну вартість, тобто не страхувати посилку, але у такому разі, при пошкодженні або втраті коробки чи продукції не Нова Пошта, не виробник не компенсують вам вартість товару та не зроблять його заміну. Вартість страховки за тарифами НП на січень 2025 р. складає 0,5% від оголошеної цінності.
Доставка через іншого перевізника узгоджується додатково.
Ми впевнені, що зможемо підібрати оптимальний варіант доставки для кожного клієнта.
ВАЖЛИВО! ПЕРЕВІРКА ЦІЛІСНОСТІ ТОВАРУ!
Перевіряйте цілісність вантажу перед тим, як ставити підпис про отримання (безпосередньо на складі компанії-перевізника або у кур'єра транспортної компанії)! Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні товару необхідно перевірити цілісність упаковки, товару та окремих його елементів!
У разі виявлення дефектів упаковки або товару (для заміни товару або відшкодування коштів за пошкоджений товар) необхідно написати претензію до транспортної компанії про неналежне транспортування (у відділенні або у кур'єра), зробити фото претензії та товару, і поставити до відома менеджера інтернет-магазину MamoTato (у директ @mamotato.ua,)! В іншому випадку претензії щодо товару та його транспортування прийматися не будуть і ремонт виробу буде можливий тільки за рахунок одержувача.
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Меблі MamoTato
Гарантійний термін - 12 місяців з дати покупки.
Ми обов'язково видаємо гарантійний талон та надаємо рекомендації щодо правильної експлуатації нашої продукції.
Гарантія поширюється: на виявленні споживачем виробничі дефекти, які НЕ пов'язані з порушенням порядку зберігання, експлуатації та транспортування виробу.
Гарантія не поширюється:
1. Якщо збирання меблів здійснювалося НЕ за Інструкцією виробника, в результаті чого виріб отримав механічні пошкодження;
2. При пошкодженнях, викликаних порушенням правил експлуатації або догляду за меблями, описаних в інструкції або правилах догляду за дитячими меблями, які видаються разом з Гарантійним талоном;
3. При механічних пошкодженнях (у тому числі викликаних механічним впливом, таким як зіскрібання покриття меблів нігтем або будь-яким іншим предметом) і слідах термо- та хімічного впливу, в результаті дій домашніх тварин, а також недбалої поведінки);
4. При наявності механічних пошкоджень і дефектів, які виникли в результаті:
- псування продукції Покупцем;
- неправильної або недбалої експлуатації;
- неправильного транспортування виробу;
5. При самостійній зміні або внесенні доповнень до конструкції виробу;
6. На меблі, які були пошкоджені в результаті стихійного лиха чи військових дій;
7. На природний знос, перевантаження та меблі, що використовуються не за призначенням;
8. На нормальне вицвітання.
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках кольору і відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3см. на один виріб.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
- фіксатори повороту коліс (стопори).
- маятниковий механізм, що використовувався більше 4 місяців з дати отримання продукції Покупцем.
- футорки.
Матраци MamoTato
Гарантійний термін: 18 місяців для побутового використання.
Гарантія не поширюється на:
- природну усадку м'яких шарів, що виникає під тиском ваги лежачого на матраці. Усадка м'яких шарів у зонах максимального навантаження, як правило, становить до 3-х сантиметрів на всіх матрацах, але може бути і більше, в залежності від ваги лежачого на матраці. Це не є структурним дефектом або виробничим браком, що впливає на споживчі характеристики матраца;
- природний технологічний запах нового виробу, який може бути присутнім після розпакування герметичної упаковки матраца. Запах абсолютно безпечний і не є дефектом. Для усунення запаху розпакований матрац потрібно помістити у добре провітрюване приміщення;
- незадоволенність комфорту матраца;
- природне зношення виробу внаслідок його експлуатації (у тому числі, пожовтіння піни у наповненні внаслідок окислення через вплив ультрфіолету, протягів).
Іграшки Moonie
Продукт має 12-місячну гарантію виробника, яка діє на модуль звуку та світла. Гарантія діє лише з оригінальним чеком. У разі неправильного використання виробу або несанкціонованого ремонту, гарантія скасовується.
Товари Beaba
Гарантія терміном 2 роки поширюється виключно на техніку: аспіратори, інфрачервоні термометри, пароварки, стерилізатори, підігрівачі та міксери.
Кокон Sonto
Тридцять днів з моменту купівлі.
Товари Chicco
Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (коляски, автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-гойдалки, ходунки, електропобутова техніка, електронні іграшки та ін.) становить від 6 до 36 місяців з дати продажу.
У разі необхідності компанія Chicco завжди готова надати гарантійне та постгарантійне обслуговування виробів ТМ Chicco в офіційному сервісному центрі. Окрім того, якщо таке обслуговування потрібне колясці, то на час ремонту ви можете скористатися підмінним фондом колясок, представленим у фірмових магазинах.
Гарантійне обслуговування не поширюється на товари, дефекти яких виникли в результат:
- Недотримання правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених в інструкції.
- Неправильної установки або підключення.
- Ремонту, здійсненого неуповноваженими особами.
- Пошкоджень, викликаних діями непереборної сили, включаючи нестабільність мереж живлення, блискавки, пожежі й т.п.
- Відхилень від ДСТУ і норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж.
- Механічних, хімічних та інших зовнішніх впливів, включаючи проникнення сторонніх предметів, комах, домашніх тварин і продуктів їх життєдіяльності.
- Технічне обслуговування, яке Споживач повинен проводити самостійно відповідно до інструкції по експлуатації (ремонт або заміну запасних частин, що підлягають нормальному природному зносу).
- Товари, що використовувалися для підприємницької діяльності (комерційне використання).
У яких ситуаціях я можу повернути товар?
На всі товари, придбані в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.
Можна повернути товар, якщо:
- вам прийшов товар, який ви не замовляли;
- при огляді нового товару безпосередньо у відділенні компанії-перевізника чи при кур’єрі вам не підійшов колір або розмір;
- товар не відповідає опису або фото (виробник залишає за собою право вносити зміни у конструктиві, що покращують функціональні можливості продукції, кольори на фото/відео можуть незначно відрізнятись у житті через різне кольоровідтворювання екранів);
- товар неналежної якості, що було виявлено при огляді нового товару безпосередньо у відділенні компанії-перевізника, при кур’єрі чи представникові продавця (за умови самовивозу).
Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну відповідно до законодавства України;
- товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався, не має слідів збирання, використання, подряпини, сколи, потертості та інше;);
- збережено товарний вигляд товару в повній комплектації, споживчі якості товару; є пломби, ярлики, упаковка, товарний чек.
- відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування;
- товар надійно поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.
- присутній гарантійний талон, а також товарний чек або накладна (рахунок-фактура), що підтверджує оплату товару.
Згідно з доповненням N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню, в тому числі предмети особистої гігієни, постільну білизну, дитячі м'які іграшки, товари для новонароджених, рушники, покривала, пледи, пелюшки, подушки, ковдри, матраци (при умові пошкодження упаковки), наматрацники, кокони.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню протягом 14 днів.
Уцінений товар обміну та поверненню не підлягає.
Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.
Товар підлягає поверненню тільки належного вигляду без слідів користування та прання. Фіксація браку відбувається на фото / відео та надсилається менеджерам MamoTato безпосередньо у директ нашого Інстаграм магазину протягом трьох днів після отримання.
Також поверненню та обміну не підлягають товари, виконані за індивідуальним замовленням покупця або ті, в яких вносились суттєві зміни відповідно до запиту покупця.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете:
- провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж;
- придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;
- отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідність замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок. В усіх інших випадках - за рахунок покупця.
Товар обов’язково оглядається спеціалістами відділу контролю якості. Подальше повернення коштів відбувається після того, як буде отримано висновок фахівців про належний стан товару.
Перед здійсненням процедури необхідно заповнити бланк повернення. Для коректного оформлення повернення всі поля заяви повинні бути заповнені. IBAN номер карти для повернення коштів має відповідати IBAN номеру карти, з якої здійснювалась оплата
Гроші будуть повернуті покупцеві протягом 3 робочих днів, з дня отриання товару спеціалістами контродю якості.
Якщо потрібен детальний огляд товару для виявлення недоліків, які були отримані в період передачі товару покупцеві, тоді термін повернення грошових коштів може бути продовжений до 7 днів. Згідно п.6 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів» максимальний термін перевірки товару становить 14 днів. Повернення грошових коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта.
Повернути можна тільки той товар, що ви купили на сайті чи Інстаграм магазині МамоТато.
В окремих випадках, якщо товар не відповідає критеріям повернення (наприклад на товарі є подряпини чи сколи), продавець може піти на зустріч та все одно прийняти товар, вирахувавши суму усунення дефектів та вартість доставки із суми повернення. Про наявність таких дефектів необхідно попереджати та узгоджувати це перед відправкою товару продавцю.