Інтернет-магазин “MamoTato” (далі – Продавець) пропонує фізичним особам (далі – Покупець) (разом – Сторони, окремо Сторона) приєднатися до цього публічного договору (оферти) про купівлю-продаж товарів (далі – Договір) на визначених у ньому умовах.
Незгода Покупця з умовами Договору означає відсутність права на отримання товарів та здійснення дій, спрямованих на отримання товарів Продавця. У разі незгоди з умовами Договору Покупець зобов’язується не здійснювати будь-які дії, спрямовані на отримання товарів Продавця.
Вчиняючи будь-які дії, спрямовані на отримання товарів Продавця (зокрема, але не виключно: заповнення форми замовлення на Сайті, запит на придбання товару, оплата) Покупець підтверджує та гарантує, що умови Договору ним прочитані, зрозумілі та прийняті в повному обсязі.
Договір може розміщуватись: на Сайті, Сторінці соціальної мережі та/або наданням доступу за посиланням, надсиланням повідомлення в приватному діалозі між Покупцем та Продавцем.
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Акцептування Договору – надання Покупцем повноı̈ та безумовноı̈ згоди Продавцю на пропозицію укласти Договір шляхом здійснення дій, вказаних в розділі 4 Договору.
1.2. Покупець – будь-яка фізична особа, яка: має повну цивільну дієздатність; ознайомлена з умовами Договору; зробила акцепт умов Договору у відповідності до розділу 4 Договору.
1.3. Інтернет-магазин “MamoTato” (Продавець) – онлайн-майданчик для продажу через мережу інтернет товарів, що належать фізичним особам-підприємцям:
- Шегеді Андрію Ігоровичу, РНОКПП: 3400707713, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 11.03.2021, 2002240000000151470, місцезнаходження: 49024, м. Дніпро, вул. Універсальна, буд. 52
- Шегеді Маргариті Олексіївні, РНОКПП: 3449509801, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 06.03.2023, 2010350000000272077, місцезнаходження: 49108, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Янтарна, буд. 81, корп. 2, кв. 65
- Шегеді Вероніці Олегівні, РНОКПП: 3390107286, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 02.10.2023, 2010350000000416946, місцезнаходження: 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Полонської-Василенко, буд. 4, кв. 10
- Куліченку Олегу Володимировичу, РНОКПП: 2554511717, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 09.11.2024, 2010350000000683091, місцезнаходження: 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Полонської-Василенко, буд. 4, кв. 10.
1.4. Запит на придбання товару – надсилання повідомлення Покупцем в месенджерах на ім’я Продавця та/або на Сторінках в соціальній мережі; залишення Покупцем заявки на телефонний дзвінок на Сайті.
1.5. Месенджер – мобільний додаток, який використовується для обміну миттєвими повідомленнями, фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів. Зокрема, але не виключно: Telegram, Viber, WhatsApp.
1.6. Товар – меблі, текстильні вироби, дитячі іграшки, техніка та інші вироби, що містяться на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі.
1.7. Контент – інформаційне наповнення (склад) Сайту, Електронного каталогу та/або Сторінок соціальної мережі Продавця, яке складається з графічних зображень, текстових, відео- та/або аудіоматеріалів.
1.8. Персональні дані – інформація, яка дозволяє ідентифікувати Покупця та необхідна для відчуження товару за Договором. До персональних даних Покупця, що передаються Продавцю для виконання Договору, належать, зокрема, прізвище, ім’я та по-батькові Покупця, електронна адреса, номер телефону, адреса доставки (для адресної доставки, в тому числі, інформація про під’їзд, поверх, номер квартири Покупця).
1.9. Сайт – веб-сторінка в мережі Інтернет, розміщена за адресою: https://mamotato.ua/.
1.10. Сторінки соціальної мережі – сторінки в соціальній мережі Instagram за ім’ям користувача “@mamotato.ua”, “@mamotato”.
1.11. Електронний каталог – каталог розміщений за адресою: https://mssg.me/mamo.tato.
1.12. Стандартний асортимент товарів – асортимент товарів Продавця за характеристиками (кольором, розмірами, комплектацією, тощо), вказаними на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі.
1.13. Індивідуальне замовлення – замовлення Покупця, що містить запит на виготовлення товару за індивідуальними параметрами, вказаними Покупцем та погодженими між Сторонами.
1.14. Шоу-рум – виставкова зала за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 29, де представлені товари Продавця.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. В порядку та на умовах визначених Договором Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар.
2.2. Детальний опис, особливості, характеристики та асортимент Товару міститься на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі.
3. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
3.1. Договір набуває чинності з моменту його Акцепту Покупцем та діє до моменту виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
3.2. Продавець має право достроково розірвати Договір та не здійснювати відправку Товару (якщо така відправка ще не відбулася) у випадках:
3.2.1. порушення Покупцем будь-якої умови Договору
3.2.2. неможливості виконати Договір з огляду на форс-мажорні обставини.
3.3. Покупець має право достроково розірвати Договір за умови письмового попередження про це Продавця не менш ніж за 2 робочі дні до запланованої дати відправки Товару, якщо інше не передбачено Договором.
4. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ
4.1. Умови Договору вважаються прийнятими Покупцем в повному обсязі та без будь-яких обмежень, зауважень, винятків з моменту Акцептування Договору.
4.2. Для Акцептування Договору та придбання Товару Покупець здійснює:
4.2.1. ознайомлення з асортиментом Товару на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі
4.2.2. заповнення форми замовлення на Сайті або Запит на придбання товару
4.2.3. оплату Товару на умовах вказаних на Сайті в розділі “ДОСТАВКА І ОПЛАТА””/”ОПЛАТА”/”СПОСОБИ ОПЛАТИ” та встановлених розділом 5 Договору.
4.3. Наслідком виконання дій, вказаних в пп.4.2.2 та/або пп. 4.2.3 п.4.2 Договору, є Акцептування Договору Покупцем та прийняття його умов в повному обсязі.
5. ВАРТІСТЬ ТОВАРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Порядок здійснення оплати Товару регулюється цим розділом Договору та розділом “ДОСТАВКА І ОПЛАТА”/”ОПЛАТА”/”СПОСОБИ ОПЛАТИ”на Сайті.
5.2. Вартість Товару зі Стандартного асортименту товарів міститься на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі. Вартість Товару, виготовленого на Індивідуальне замовлення, розраховується Продавцем в кожному окремому випадку та вказується в повідомленні надісланому Покупцю на електронну пошту, в Месенджері або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
5.3. Вартість Товару не включає в себе витрати на його доставку, страхування, зберігання, збирання та монтаж. Вказані витрати оплачуються Покупцем окремо безпосередньо суб’єктам, що надають такі послуги.
5.4. Доставка Товару здійснюється за рахунок Покупця, якщо інше не встановлено Договором. Вартість доставки визначається згідно з тарифами служби доставки (перевізника). Розрахунок орієнтовної вартості доставки Товару здійснюється Покупцем самостійно, Продавець може сприяти Покупцю в здійсненні такого розрахунку.
5.5. Усі розрахунки здійснюються у національній валюті України – гривні шляхом безготівкового перерахування коштів. Оплата вартості Товару може бути здійснена Покупцем: безпосередньо на розрахунковий рахунок Продавця, через Сайт за допомогою платіжної системи LiqPay чи будь-якої іншої платіжної системи, визначеної на розсуд Продавця, шляхом переказу коштів через службу доставки (перевізника) (в разі вибору способу оплати “Накладений платіж”).
5.6. Комісія, яка може зніматись за перерахунок коштів, покладається повністю на Покупця. Моментом оплати вважається момент зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця.
5.7. Продавець не несе відповідальність за порядок перерахування/зарахування коштів Покупця. Безпека та інші умови використання вибраних Покупцем способів оплати виходять за рамки Договору та регулюються угодами з відповідними платіжними системами, фінансовими установами. Покупець самостійно несе відповідальність та збитки за помилки, допущені ним або третіми особами під час оплати Товару.
5.8. Для придбання Товару зі Стандартного асортименту товарів Покупець вносить повну або часткову передоплату суми вартості Товару. Сума мінімального розміру передоплати в залежності від виду Товару може міститися на Сайті в розділі “ДОСТАВКА І ОПЛАТА”/”ОПЛАТА” та/або в повідомленні надісланому Покупцю в Месенджері або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
Якщо Товаром є меблі, то за домовленістю Сторін сума повної передоплати може бути поділена на 2 окремих платежі. Перший платіж вноситься Покупцем одразу після оформлення замовлення, другий – за 2 дні до запланованої дати відправлення Товару.
5.9. Для придбання Товару, що виготовляється на Індивідуальне замовлення, Покупець зобов’язаний внести повну суму передоплати за Товар.
5.10. Покупець може скористатися оплатою частинами від АТ “ПриватБанк” або “Monobank” (АТ “Універсал Банк”) в період до 3 місяців. Покупець повідомляє про вибір такого способу оплати під час здійснення замовлення Товару в Месенджері або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем, або проставляє відповідну відмітку під час заповнення форми замовлення на Сайті.
У разі обрання Покупцем способу оплати Товару частинами Продавець надсилає Покупцю інструкції для подальшої реалізації такого способу оплати.
5.11. Продавець має право в односторонньому порядку змінювати вартість Товарів. Нова вартість Товарів набуває чинності з моменту опублікування її на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі. В разі встановлення нових цін на Товар вартість вже замовленого Товару не змінюється.
5.12. Продавець повертає сплачену суму вартості за Товар зі Стандартного асортименту товару у випадках:
5.12.1. розірвання Договору Продавцем з підстав передбачених пп.3.2.1 п.3.2 Договору за вирахуванням витрат понесених Продавцем на передачу Товару Покупцю, зокрема, але не виключно, витрати на доставку, пакування, страхування, зберігання Товару, тощо
5.12.2. розірвання Договору Продавцем з підстав передбачених пп.3.2.2 п.3.2 Договору якщо форс-мажорні обставини виникли до моменту передачі Товару службі доставки (перевізнику)
5.12.3. розірвання Договору Покупцем з підстав передбачених п.3.3 Договору
5.12.4. зменшення обсягу (кількості одиниць) Товару в замовленні. Повертаються кошти за Товар, який не буде передано Покупцю внаслідок зменшення обсягу замовлення
5.12.5. у випадках передбачених розділом 8 Договору.
5.13. Кошти за Товар виготовлений на Індивідуальне замовлення не повертаються.
5.14. Повернення коштів Покупцю у випадках передбачених п.5.12 Договору здійснюється на рахунок Покупця, з якого була проведена оплата за Товар, в разі неможливості повернення коштів на вказаний рахунок Покупець надає Продавцю реквізити іншого рахунку, що належить Покупцю.
У випадках встановлених пп.5.12.1-5.12.4 п.5.12 Договору кошти повертаються Покупцю протягом 7 робочих днів з моменту направлення Покупцем письмової заяви про повернення коштів, але не раніше моменту отримання Товару Продавцем (у разі надсилання Товару Покупцю) або повідомлення Покупцем реквізитів рахунку для повернення оплати в залежності від того, що настане пізніше.
Якщо повернення коштів здійснюється у зв’язку з поверненням Покупцем Товару належної якості кошти повертаються Покупцю протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару Продавцем, але не раніше моменту повідомлення Покупцем реквізитів рахунку для повернення оплати. Строк повернення коштів може бути подовжений ще на 7 робочих днів якщо Товар потребує здійснення детального огляду.
Якщо повернення коштів здійснюється у зв’язку з поверненням Покупцем Товару, що містить істотні недоліки, то кошти повертаються Продавцем протягом 7 робочих днів з дати закінчення розгляду претензії, за результатом якого встановлено, що недоліки виникли з вини Продавця, але не раніше моменту отримання Товару Продавцем або повідомлення Покупцем реквізитів рахунку для повернення оплати в залежності від того, що настане пізніше.
5.15. Факт внесення оплати (передоплати) Покупцем є безумовним прийняттям Покупцем умов, визначених Договором.
6. УМОВИ ПРИДБАННЯ ТОВАРУ
6.1. Для замовлення Товару Покупець заповнює форму замовлення на Сайті або робить Запит на придбання товару.
6.2. При здійсненні замовлення Товару Покупець повідомляє Продавцю наступну інформацію:
6.2.1. найменування, кількість, характеристики Товару (стандартні або під Індивідуальне замовлення), номер кольору в палітрі кольорів RAL (для Індивідуального замовлення)
6.2.2. Персональні дані Покупця
6.2.3. обраний Покупцем спосіб оплати та доставки
6.2.4. інформацію про наявність ліфта в будинку Покупця (в разі адресної доставки)
6.2.5. про наявність промокоду або подарункового сертифікату для придбання Товару.
6.3. Після здійснення Покупцем замовлення Товару через Сайт на електронну пошту Покупця приходить сповіщення про підтвердження оформлення замовлення Товару, за необхідності Продавець уточнює з Покупцем деталі придбання та доставки Товару.
У випадку здійснення Покупцем Запиту на придбання Товару Продавець обробляє цей запит протягом 1 робочого дня, уточнює з Покупцем деталі придбання та доставки Товару та за результатами комунікації між Сторонами надсилає підтвердження оформлення замовлення Товару.
6.4. Товар зі Стандартного асортименту товарів може бути переданий як з наявного в Продавця, так і виготовлений після його замовлення Покупцем. Товар на Індивідуальне замовлення виготовляється Продавцем виключно під запит Покупця.
6.5. Параметром доступним для вибору Покупцем для Індивідуального замовлення є, зокрема, колір з палітри кольорів RAL, що відрізняється від базових кольорів Товарів, представлених Продавцем на Сайті, в Електронному каталозі та/або на Сторінках соціальної мережі.
В разі виявлення Покупцем бажання придбати Товар за індивідуально підібраним кольором Товару Продавець направляє Покупцю посилання на відповідну палітру кольорів RAL.
Виготовлення Товарів за іншими індивідуальними параметрами (розмірами, опціями, матеріалом, тощо) можливе виключно за згоди та технічних можливостей Продавця.
6.6. Продавець вчиняє дії для виготовлення та/або передачі Товару Покупцю після внесення Покупцем оплати, в порядку передбаченому розділом 5 Договору та розділом “ДОСТАВКА І ОПЛАТА”/”ОПЛАТА”/”СПОСОБИ ОПЛАТИ” на Сайті.
6.7. Строки виготовлення та передачі Товару в кожному індивідуальному випадку повідомляються Покупцю окремо шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця, в Месенджері та/або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем. Строк доставки Товару не включений до строку передачі Товару, вказаного Продавцем, та залежить від графіку й швидкості роботи служби доставки (перевізника).
6.8. Покупець може внести зміни в оформлене замовлення Товару за умови письмового попередження про це Продавця не менш як за 7 робочих днів до запланованої дати відправки Товару. Покупцем можуть бути внесені такі зміни:
6.8.1. збільшення чи зменшення обсягу (кількості одиниць) замовленого Товару якщо такий Товар належить до Стандартного асортименту товарів
6.8.2. збільшення (кількості одиниць) замовленого Товару якщо Товар виготовляється на Індивідуальне замовлення.
6.9. Строки, вказані в п.6.7 Договору, можуть бути змінені в односторонньому порядку Продавцем в разі збільшення обсягу (кількості одиниць) замовленого Товару, виникнення форс-мажорних обставин та/або у зв’язку з несвоєчасним прийняттям кур’єром служби доставки (перевізника) готового до відправки Товару у Продавця. Про зміну таких строків Продавець інформує Покупця шляхом надсилання відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця, в Месенджері та/або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
6.10. Товар може бути отриманий Покупцем в обраний ним спосіб:
6.10.1. самовивіз Товарів безпосередньо з виробництва Продавця або для текстильних товарів з Шоу-руму
6.10.2. самовивіз Товарів з відділення служби доставки (перевізника)
6.10.3. кур’єрська доставка службою доставки (перевізником).
6.11. В разі направлення Товару Покупцю службою доставки (перевізником) Продавець повідомляє номер товарно-транспортної накладної (ТТН) Покупцю в Месенджері, через електронну пошту та/або Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
6.12. Разом з Товаром Покупцю передаються документи, що підтверджують оплату Товару, рекомендації для догляду за Товаром, гарантійний талон та інструкція з експлуатації (якщо такі передбачені специфікою Товару).
7. УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ
7.1. У разі вибору Покупцем способу доставки службою доставки (перевізником) доставлення Товару Покупцю здійснюється по Україні ТОВ “НОВА ПОШТА”, по території інших країн ТОВ “НОВА ПОШТА” або АТ “УКРПОШТА”. Інший перевізник може бути залучений на вимогу Покупця, лише у разі надання таким перевізником послуг з кур’єрського забору відправлень. Ризики пов’язані з обранням іншого перевізника несе Покупець.
7.2. Доставлення Товару здійснюється на адресу або у відділення служби доставки (перевізника), що були вказані Покупцем при замовленні Товару. Доставка може бути здійснена тільки на адресу, що знаходиться в зоні обслуговування служби доставки (перевізника). Відповідальність за ризики та наслідки пов’язані із зазначенням Покупцем адреси, що знаходиться поза зоною обслуговування служби доставки (перевізника), несе Покупець.
7.3. Якщо Покупцем обраний спосіб доставки Товару самовивіз Товарів з відділення служби доставки (перевізника) та замовлений Товар за своїми габаритами може бути доставлений виключно у вантажне відділення служби доставки (перевізника), то Покупець зобов'язаний вказати при замовленні такого Товару номер вантажного відділення служби доставки (перевізника). Якщо вказане Покупцем відділення не є вантажним, то Продавець має право надіслати Товар на вантажне відділення № 1 або інше вантажне відділення найближче до вказаного Покупцем відділення служби доставки (перевізника). Покупець в подальшому має право переадресувати Товар до зручного для нього вантажного відділення.
7.4. При відправленні Товару службою доставки (перевізником) Продавець здійснює його страхування на повну вартість Товару. На вимогу Покупця Продавець може не здійснювати страхування Товару, у цьому випадку відповідальність за ризики та наслідки пов’язані з цим несе Покупець.
7.5. Додаткове пакування Товару для перевезення здійснюється Продавцем та/або представниками служби доставки (перевізника) на умовах забезпечення цілісності Товару та у відповідності до вимог служби доставки (перевізника) для страхування відповідного типу відправлень.
7.6. Ризик випадкової втрати або пошкодження Товару, вартість якого сплачена Покупцем повністю або лише частково, та право власності на повністю оплачений Товар переходить до Покупця з моменту:
7.6.1. отримання Товару на виробництві або в Шоу-румі (в разі самовивозу Товарів безпосередньо з виробництва Продавця або з Шоу-руму)
7.6.2. передачі Продавцем Товару службі доставки (перевізнику) (в разі самовивозу Товарів з відділення або кур’єрської доставки службою доставки (перевізником)).
7.7. Право власності на Товар, способом оплати якого є “Накладений платіж”, переходить до Покупця з моменту внесення ним повної суми вартості Товару.
8. УМОВИ ПРИЙОМУ, ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
8.1. Покупець має здійснити дії для прийняття Товару в день адресної доставки Товару Покупцю або протягом 7 днів з дати повідомлення Продавцем про можливість Покупцем зробити самовивіз з виробництва Продавця чи з Шоу-руму або надходження Товару у відділення служби доставки (перевізника).
Якщо Покупець не здійснює дії для прийняття Товару у вказані в цьому пункті Договору строки, то:
8.1.1. повністю оплачений Покупцем Товар вважається переданим та прийнятим Покупцем у належних кількості, комплектності, якості та асортименті
8.1.2. Продавець має право відкликати Товар, способом оплати якого є “Накладений платіж”, та за письмовою заявою Покупця повернути сплачені ним кошти за Товар за вирахуванням витрат понесених Продавцем у зв’язку з направленням та відкликанням Товару.
8.2. Під час отримання Товару Покупець зобов’язаний перевірити відсутність пошкоджень Товару та упаковки, кількість, якість, комплектність та асортимент Товару при його отриманні у присутності представника служби доставки (перевізника) або представника Продавця (при самовивозі Товару безпосередньо з виробництва Продавця або з Шоу-руму). У разі порушення вказаного обов’язку Покупця Товар не підлягає обміну та поверненню Продавцю.
8.3. У разі виявлення Покупцем при отриманні Товару через службу доставки (перевізника) його невідповідності заявленим кількості, комплектності, якості та асортименту, наявності пошкоджень Товару та/або упаковки Покупець зобов’язується:
8.3.1. здійснити фотофіксацію отриманого Товару та його пакування
8.3.2. скласти у службі доставки (перевізника) акт прийому-передачі Товару з описом реального стану отриманого Товару. Отримати копію вказаного акту
8.3.3. скласти у службі доставки (перевізника) письмову претензію. Отримати копію вказаної претензії
8.3.4. отримати Товар у тій кількості, комплектності, якості та асортименті, що надійшли Покупцю (якщо це дозволено процедурою служби доставки (перевізника)).
8.3.5. надіслати протягом 3 днів з дати отримання Товару копії документів, вказаних в пп.8.3.1 - 8.3.3 п.8.3 Договору, з описом претензії Продавцю на електронну пошту Продавця, в Месенджері та/або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
8.4. У разі виявлення Покупцем при отриманні Товару безпосередньо з виробництва Продавця або з Шоу-руму невідповідності Товару заявленим кількості, комплектності, якості та асортименту, Покупець зобов’язаний одразу після огляду Товару повідомити про це представника Продавця, зробити фотофіксацію Товару, скласти акт прийому-передачі Товару, де зафіксувати всі виявлені недоліки та/або невідповідності Товару замовленню Покупця, та письмову претензію. Після виконання цих дій Покупець одразу передає на місці прийому Товару складені письмову претензію та другий екземпляр акту представнику Продавця.
8.5. Претензії можуть бути заявлені Покупцем та прийняті Продавцем до розгляду, лише при додержані Покупцем процедури, вказаної у п.8.3 або п.8.4 Договору, та здійсненні дій для прийняття Товару з додержанням строків встановлених в п.8.1 Договору.
8.6. Розгляд претензії Продавцем здійснюється протягом 7 днів з моменту її направлення/передачі Продавцю. Якщо розгляд претензії потребує перевірки якості Товару, то претензія розглядається протягом 7 днів з моменту отримання Товару або 14 днів в разі необхідності здійснити детальний огляд Товару. Про результат розгляду претензії Продавець повідомляє Покупця шляхом направлення повідомлення на електронну пошту Покупця, в Месенджері та/або через Сторінки соціальної мережі в приватному діалозі між Продавцем та Покупцем.
8.7. Якщо за результатом розгляду претензії буде з’ясовано, що недоліки Товару виникли з вини Продавця, то Продавець вживає заходи задля усунення виявлених недоліків Товару, або компенсує розумні витрати Покупця, пов’язані з усуненням виявлених недоліків Товару, або пропорційно зменшує ціну Товару. Якщо недоліки Товару є істотними Покупець може вимагати безоплатної заміни Товару на такий же або аналогічний товар належної якості або здійснити повернення Товару з відшкодуванням його вартості Продавцем. За таких умов витрати на доставку Товару несе Продавець.
Повернення та заміна Товару можливі виключно за умови збереження Товару в тому самому стані, в якому його отримав Покупець, без слідів використання та/або стороннього втручання, а також за наявності документу, що підтверджує оплату Товару, та гарантійного талону (якщо такий передбачений специфікою Товару).
8.8. Якщо за результатом розгляду претензії буде з’ясовано, що недоліки Товару виникли з вини служби доставки (перевізника), то відшкодування шкоди завданої Покупцю здійснює служба доставки (перевізник). При цьому, зобов’язання Продавця за Договором вважаються виконаними належно в повному обсязі.
8.9. У разі виконання Покупцем обов’язку здійснити дії для прийняття Товару в строки, вказані в п.8.1 Договору, Товар вважається переданим за належними кількістю, якістю, комплектацією та асортиментом за умови відсутності висловлення претензій Покупцем протягом строків, передбачених в п.8.3 та п.8.4 Договору.
8.10. У разі виявлення Покупцем виробничого дефекту комплектуючих деталей Товару після його отримання, не в присутності представника служби доставки (перевізника) або представника Продавця, то Продавець здійснює безоплатну заміну дефектної деталі лише за умови неможливості встановлення такого дефекту при отриманні Товару в присутності представника служби доставки (перевізника) або представника Продавця. За таких умов витрати на перевезення Товару несе Продавець.
8.11. У разі виявлення Покупцем дефекту комплектуючих деталей Товару після його отримання, не в присутності представника служби доставки (перевізника), який виник внаслідок його доставки службою доставки (перевізником), Продавець може здійснити заміну дефектної деталі Товару лише за умови сплати Покупцем витрат на заміну деталі та її доставку.
8.12. Покупець має право на обмін або повернення Товару належної якості протягом 14 днів з моменту отримання Товару якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Повернення або обмін Товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем не відшкодовується.
8.13. Обмін або повернення Товару належної якості можливе виключно якщо:
8.13.1. Товар не використовувався, відсутні сліди його збирання, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, Товар перебуває в його повній комплектації
8.13.2. Товар не належить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню згідно з положеннями законодавства
8.13.3. відсутні ознаки стороннього втручання та не порушені умови гарантійного обслуговування
8.13.4. Товар надійно поміщено в упаковку так само, як і під час його отримання
8.13.5. Покупець зберіг і надав Продавцю документ, що підтверджує оплату Товару, та гарантійний талон (якщо такий передбачений специфікою Товару).
8.14. У разі відсутності Товару аналогічного до того Товару, який Покупець бажає обміняти, Покупець має право придбати будь-які інші Товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, здійснити обмін Товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж або отримати кошти в розмірі вартості повернутого Товару.
8.15. У випадках повернення Товару Покупець зобов’язаний заповнити бланк заяви про повернення Товару, надісланий Продавцем. У бланку Покупець обов’язково заповнює всі порожні поля та вказує реквізити рахунку для повернення коштів.
8.16. Обміну або поверненню не підлягає:
8.16.1. уцінений Товар
8.16.2. подарункові сертифікати на придбання Товару
8.16.3. Товар належної якості передбачений у Додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19 березня 1994 р. № 172
8.16.4. Товар виготовлений на Індивідуальне замовлення Покупця
8.16.5. Товар, який не відповідає вимогам до зовнішнього вигляду Товару вказаним в п.п.8.7, 8.13 Договору, та/або Товар щодо якого Покупцем не збережені документ, що підтверджує оплату Товару, та гарантійний талон (якщо такий передбачений специфікою Товару)
8.16.6. товари, які були придбані не безпосередньо у Продавця.
8.17. Покупець розуміє та погоджується, що:
8.17.1. обмін та повернення Товару належної якості виготовленого на Індивідуальне замовлення Покупця, а також повернення коштів сплачених за нього є неможливим, оскільки такий товар може бути використаний виключно Покупцем та не може бути проданий іншим особам
8.17.2. Товар може містити сліди пилу, стружки та інших видів забруднень з огляду на транспортування Товару одразу з виробництва та/або використання службою доставки (перевізником) забруднених пакувальних матеріалів. Товар є новим тому первинно може містити характерні запахи, що по мірі використання Товару вивітрюються. Наявність вказаних забруднень та запахів не є дефектом або недоліком Товару, що впливає на його якість, та в разі їх наявності не настають наслідки, що пов’язані з отриманням Товару неналежної якості
8.17.3. колір, тон, відтінок та насиченість кольору як Товару в цілому, так і його окремих складових елементів (частин) можуть несуттєво відрізнятися від тих, що представлені на Сайті, в Електронному каталозі, на Сторінках соціальної мережі та/або в палітрі кольорів RAL через індивідуальні налаштування моніторів, екранів комп'ютерів або будь-яких інших пристроїв
8.17.4. розміри (товщина, довжина, ширина та/або висота) як Товару в цілому, так і його окремих складових елементів (частин) можуть містити відхилення в межах ±3 см через особливості виробництва. Товар може мати несуттєві зміни в конструкції, які націлені на покращення якості Товару, зручності використання, пакування та/або збирання
8.17.5. Товар та його окремі складові елементи (частини), що виготовляються з дерева, можуть мати свою індивідуальну текстуру, візерунок, колір, тон, відтінок та насиченість кольору. Навіть за умови покриття деревини одним кольором фарби чи лаку можливий випадок неоднорідного або відмінного по насиченості фінального кольору покриття Товару з огляду на наявність в матеріалі темних та світлих ділянок з включенням плям та вкраплень, а також різних властивостей матеріалу з вбирання фарби та/або лаку.
Живий край на стільниці може відрізнятися за формою, так як кожне дерево є неповторюваним в природі. Також край може містити подряпини, щербини, зрізи та отвори в силу природних процесів, що відбувалися з деревом
8.17.6. малюнок лакофарбового покриття (декору) є індивідуальним та неповторюваним
8.17.7. Текстильні Товари виготовляються з натуральних матеріалів (тканини, ниток, волокон), внаслідок чого може бути наявна помірна ворсистість, нерівномірність фактури тканини та/або незначне випадіння дрібних ворсинок. Товар може містити вкраплення ниток, які за кольором відповідають кольору Товару або мають інший колір
8.17.8. Аналогічні текстильні Товари, замовлені Покупцем в різний період часу, можуть мати відмінний тон тканини, оскільки різні партії тканини можуть несуттєво відрізнятися за кольором в межах норми встановленої виробниками тканини
8.17.9. Після першого прання Текстильних Товарів можлива їх незначна усадка у відповідності до особливостей певного виду тканини
8.17.10. Товари, виготовлення яких передбачає ручне в'язання, можуть мати характерні особливості притаманні виробам ручної роботи, зокрема, можливі невеликі варіації у петлях, нерівномірність, асиметрія в'язаних рядків, відмінність у розмірах окремих елементів та виробу в цілому
8.17.11. Кожен Товар є унікальним, у зв’язку з чим при особистому огляді Товару він може містити відмінності від зображень Товару в деталях його зовнішнього вигляду, що не впливає на загальну якість та призначення Товару
8.17.12. відхилення, зазначені в пп.8.17.3-8.17.11 п.8.17 Договору, є прийнятними та не можуть бути підставою для претензій з боку Покупця. Товар, що містить вказані відхилення, не вважається Товаром неналежної якості та в разі їх наявності не настають наслідки, що пов’язані з отриманням Товару неналежної якості.
9. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
9.1. Якість Товару відповідає вимогам державних стандартів або технічних умов, що діють на території України.
9.2. Відповідальність за гарантійними зобов’язаннями несе виключно виробник Товару відповідно до встановлених ним гарантійних умов. Продавець несе зобов’язання з гарантійного обслуговування тільки тих Товарів, виробником яких є Продавець.
В разі виникнення гарантійного випадку в межах дії гарантійного строку з Товаром, виробником якого не є Продавець, Покупець звертається з відповідною скаргою до Продавця.
Комунікація з виробником Товару щодо виникнення гарантійного випадку здійснюється безпосередньо Продавцем. Виробник Товару одноосібно приймає рішення щодо ремонту, заміни Товару або інших умов гарантійного обслуговування. Продавець не несе відповідальності за прийняте виробником Товару рішення.
9.3. Гарантійні зобов'язання поширюються на Товари, вказані на Сайті в розділі “ДОСТАВКА І ОПЛАТА”/”ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ”. На підтвердження здійснення гарантійного обслуговування Товарів Продавець передає Покупцю разом з Товаром гарантійний талон.
9.4. Порядок та умови виконання гарантійних зобов’язань Продавцем, строк їх дії деталізуються на Сайті в розділі “ДОСТАВКА І ОПЛАТА”/”ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ” та в гарантійному талоні, виданому Покупцю.
9.5. При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару його виробником в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару. Гарантійне обслуговування Товару здійснюється тільки за пред’явлення Покупцем гарантійного талону та документу, що підтверджує оплату Товару.
9.6. Гарантійне обслуговування не поширюється на Товари, недоліки або дефекти яких виникли внаслідок:
9.6.1. недотримання правил експлуатації, зберігання або транспортування Товару, зазначених в інструкції по експлуатації, необхідних умов догляду за Товаром (прання, сушіння, прасування, тощо)
9.6.2. неправильної установки, монтажу, збирання Товару або його підключення
9.6.3. стороннього втручання в Товар, в тому числі, ремонту Товару або спроб його відремонтувати з боку сторонніх суб’єктів
9.6.4. пошкоджень, викликаних діями непереборної сили, включаючи нестабільність мереж живлення, блискавки, пожежі, тощо
9.6.5. відхилень від ДСТУ і норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж
9.6.6. механічних, хімічних та інших зовнішніх впливів, включаючи проникнення сторонніх предметів, комах, домашніх тварин і продуктів їх життєдіяльності
9.6.7. їх використання для підприємницької діяльності (комерційне використання)
9.6.8. нормального природного зносу Товару, його комплектуючих або запасних частин. Технічне обслуговування в такому разі Покупець має проводити самостійно відповідно до інструкції по експлуатації.
9.7. Покупець усвідомлює та погоджується, що:
9.7.1. деревина як активний природний матеріал з плином часу може проявляти природні зміни, зокрема, але не виключно, вицвітати, старіти, деформуватися, тріскатися та зсихати. Такі зміни є очікуваними та прийнятними, притаманними вказаному матеріалу, їх поява не вважається недоліком, дефектом Товару
9.7.2. розгойдування, лупання, стрибання, розтягування, висіння, розкручування, вдаряння Товару та вчинення інших подібних дій з Товаром, функціональне призначення якого не відповідає таким цілям, не є нормальним використанням Товару, становить порушення умов експлуатації Товару та не породжує жодних гарантійних обов’язків у Продавця або іншого виробника Товару.
10. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
10.1. Покупець визнає виключні права інтелектуальної власності Продавця на будь-які об'єкти, включаючи, але не обмежуючись, Контент, торговельні марки, комерційне (фірмове) найменування, етикетки, корпоративні логотипи, вироби, зразки та упаковку Продавця, тощо. Покупець погоджується, що він не набуває будь-яких прав стосовно вищевказаної інтелектуальної власності Продавця.
10.2. Покупець зобов’язується:
- не використовувати Контент та/або інші об’єкти інтелектуальної власності Продавця в комерційних цілях з метою отримання прибутку
- не розповсюджувати Контент та/або інші об’єкти інтелектуальної власності Продавця без його письмового дозволу
- не видавати як за свої, не привласнювати Контент та/або інші об’єкти інтелектуальної власності Продавця.
10.3. Вчинення Покупцем дій, що не відповідають взятим на себе Покупцем зобов'язанням, вказаним у п.10.2 Договору, будуть кваліфікуватися як порушення прав інтелектуальної власності, що належать Продавцю.
11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
11.1. У випадку порушення зобов'язань, що виникають з Договору, Сторона несе відповідальність, визначену Договором та законодавством України.
11.2. Збитки, завдані Продавцю невиконанням або неналежним виконанням Договору Покупцем, в тому числі упущена вигода, підлягають відшкодуванню Покупцем у повному обсязі.
11.3. За порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) Товару Продавець несе відповідальність у межах його вартості.
11.4. У разі порушення Покупцем положень розділу 10 Договору, що стосуються прав інтелектуальної власності Продавця, останній має право вимагати виплати компенсації в розмірі 100% від вартості Товару, замовленого Покупцем, за кожний випадок порушення, а також компенсації всіх заподіяних збитків, включаючи втрачену вигоду.
11.5. Покупець усвідомлює та погоджується, що Продавець не несе відповідальність за:
11.5.1. достовірність даних Покупця, переданих ним для отримання Товару, та наслідки, які пов’язані із цим
11.5.2. вчинення Покупцем дій, передбачених Договором, у встановлені Договором строки
11.5.3. помилки в замірах, неправильний вибір кольору або інших характеристик Товару Покупцем та наслідки, які пов’язані із цим
11.5.4. неякісні монтаж, збирання, зберігання та доставку Товару, що здійснювалися не Продавцем, та наслідки, які пов’язані із цим
11.5.5. погіршення стану Товару або його окремих елементів (частин), матеріалів, їх псування, пошкодження, а також будь-які небажані зміни в зовнішньому вигляді Товару або його окремих елементів (частин), якщо вони виникли внаслідок недотримання Покупцем необхідних умов прання, сушіння, прасування, тощо, що вимагаються задля збереження цілісності та належного стану Товару
11.5.6. наслідки використання Товару не за призначенням, поза терміном його експлуатації, всупереч інструкції по експлуатації та/або рекомендаціям Продавця.
11.6. Покупець погоджується, що на нього покладається відповідальність за вчасне ознайомлення із новими умовами, доповненнями до Договору.
11.7. Покупець бере на себе зобов’язання перед використанням Товару: прибрати всі пакувальні матеріали та інші елементи, що не входять до складу Товару, ознайомитися з інструкцією по експлуатації Товару, умовами по його безпечному та необхідному зберіганню.
Покупець розуміє, що Товар може використовуватися дітьми виключно під наглядом дорослих. Відповідальність за наслідки, що настали з огляду на недбале ставлення Покупця, порушення умов безпечного та необхідного зберігання Товару, використання дитиною чи її будь-яку іншу взаємодію з Товаром без нагляду дорослого, несе одноосібно Покупець.
11.8. Застосування заходів відповідальності передбачених цим розділом Договору не звільняє Сторін від виконання Договору.
12. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
12.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання Договору, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникла після укладення Договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли передбачити, та яким не могли запобігти розумними діями.
12.2. Сторони визнають, що до форс-мажорних обставин, які звільняють від відповідальності за невиконання зобов’язань за Договором Продавця є технічна несправність Сайту та/або інших електронних ресурсів, за допомогою яких відчужується/доставляється Товар Покупцю, військова агресія та обставини зумовлені її дією, зокрема, але не виключно, повітряні тривоги, загрози ракетних ударів, обстрілів, відсутність електроенергії на виробництві Продавця та/або в Шоу-румі, тощо.
12.3. Про виникнення форс-мажорної обставини Сторона зобов’язана негайно письмово попередити іншу Сторону шляхом направлення відповідного повідомлення в Месенджері, через сторінки у соціальних мережах або на електронну пошту цієї Сторони.
13. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
13.1. Для вирішення спорів за Договором Сторони застосовують досудові заходи врегулювання спорів у формі усних та/або письмових перемовин. У разі неможливості досудово врегулювати спір, кожна із Сторін має право звернутися до суду з метою вирішення спору.
13.2. Правовідносини між Сторонами регулюються матеріальним правом України.
14. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
14.1. Акцептуванням Договору Покупець:
14.1.1. підтверджує та гарантує, що умови Договору ним прочитані, зрозумілі та прийняті в повному обсязі
14.1.2. підтверджує, що є повнолітньою особою та не є обмежено дієздатною або недієздатною особою
14.1.3. надає Продавцю право на збирання, обробку та зберігання своїх Персональних даних
14.1.4. підтверджує, що він повідомлений про права, встановлені Законом України “Про захист персональних даних”, про цілі збору даних. Обсяг прав Покупця, як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”, йому відомий і зрозумілий.
14.2. Покупець дає згоду на використання Продавцем, в тому числі, але не виключно, на Сайті та/або в соціальних мережах Продавця відгуків Покупця про Товар, скріншотів повідомлень, які були отримані Продавцем в рамках виконання Договору, фото та відео, зроблених Покупцем на яких зображено Товари. У разі незгоди з цим пунктом Покупець зобов’язаний письмово повідомити Продавця протягом 24 годин з моменту Акцептування Договору.
14.3. Будь-яка комунікація між Сторонами здійснюється дистанційно через електронну пошту, Месенджери та/або сторінки в соціальних мережах виключно в робочий час Продавця відповідно до наступних графіків роботи Продавця:
- з 09:00 до 22:00 з понеділка по неділю (для оформлення замовлень Товару)
- з 08:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю (для вирішення питань пов’язаних з недоліками Товару).
14.4. Продавець зобов'язується не використовувати та не поширювати інформацію, передану Покупцем з метою виконання Договору (далі – Конфіденційна інформація), для будь-яких цілей, ніж для здійснення купівлі-продажу Товарів за Договором.
Надання Конфіденційної інформації третім особам у випадках її обов’язкового надання згідно з вимогами чинного законодавства України не є порушенням положень цього пункту Договору.
Продавець може розкрити Конфіденційну інформацію для своїх працівників, контрагентів та партнерів, які залучаються до виконання Договору (виключно у виправданому, необхідному обсязі для належного виконання Договору), та в разі необхідності захисту своїх прав.
14.5. Продавець має право вносити зміни до Договору у період його дії. Такі зміни набирають чинності протягом 1 дня з моменту публікації нової редакції Договору на Сайті та/або на Сторінках соціальної мережі. Покупець вважається таким, що погодився зі змінами, якщо протягом 5 днів з моменту публікації не надіслав своє письмове заперечення на електронну пошту Продавця.
14.6. Продавець має право залучати до виконання Договору третіх осіб. Залучення та/або заміна таких осіб є правом Продавця та здійснюється на його розсуд.
14.7. У разі якщо будь-яке положення Договору буде визнано недійсним, решта положень Договору продовжуватимуть дію та створюватимуть правові наслідки.
Інтернет-магазин “MamoTato”
засоби зв’язку:
ел.пошта: info.mamo.tato@gmail.com
тел. 073 930 70 70